اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 94
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 202
:: بازدید ماه : 197
:: بازدید سال : 1203
:: بازدید کلی : 2749

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 1:16 | بازدید : 739 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

با این وجود هنوز بسیاری از مردم چهره خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد میدانند. دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. پس از اطلاع از نیازهای خود می توانید به راحتی بهترین دوربین های مدار بسته را برای خود انتخاب و تهیه کنید. دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 برای این دسته از مشتری ها معمولاً مزیت های دیگری نیز به همراه دارد، به طور مثال از این کارت های هوشمند می توان برای سیستم رزرواسیون غذا نیز استفاده نمود. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد.

  • آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟
  • امکان تخلیه اطلاعات از طریق شبکه و فلش
  • امکان تعریف میزان حداقل اضافه کار روزانه و تعطیل
  • اپلیکیشن حضور و غیاب کالاماری (Calamari)
  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه
  • 1-1سیستم: سیستم کارت ساعت زنی
  • حضور و غیاب دوربین دار اثر انگشتی | Fingerprint Time Attendance
  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی

دریافت اطلاعات در این دستگاه از طریق پورت USB و فلش انجام می پذیرد . نرم افزار حضور و غیاب اکسیر به دو بخش تحت ویندوز و تحت وب تقسیم بندی می گردد. در مورد این روش در بخش بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد. در بازشناخت تصویر یک چهره، تصویر ورودی با توجه به اطلاعات موجود در بانکهای اطلاعاتی که شامل مشخصاتی از تصویر چهره افراد تعریف شده است، مورد شناسایی قرار میگیرد. 1. جهت تعریف پرسنل از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید. حافظه دیگر در دستگاه حضور و غیاب ، محل نگهداری نمونه اثر انگشت و یا نمونه چهره پرسنل جهت تطابق هنگام ثبت ورود و خروج است. در بعضی از اوقات نیز این دستگاه ها تلفیقی از شناسایی چهره و اثر انگشت می باشد. علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد.

چگونه جدول ضرب را یاد بگیریم؟

زمانی که تصویر یکپارچه به صورت کامل محاسبه شد، یک رابطه بازگشتی وجود دارد که یک بار روی تصویر اصلی اعمال میشود. در فرمول فوق (ii(x،y تصویر یکپارچه و (i(x،y تصویر اصلی است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصمیمگیری هویت شخص را که بر اساس نتیجه مقایسه ماژول طبقهبندی بوده است را تأیید میکند. عملکرد تشخیص چهره هم درست مثل فناوریهای دیگر یادگیری عمیق، به دادههایی که دریافت میکند یا یاد میگیرد وابسته است و در صورتی که قبلاً نمونههای کافی را ندیده باشد ممکن است نتیجهی نادرست یا ناسازگاری را ارائه دهد. چگونه جدول ضرب را یاد بگیریم؟ ما سه ناحیه دیگر را نیز به صورت A ،B و C تعریف کردهایم. اما در نوع پیشرفتهتر از این دستگاه، علاوه بر اسکن الگوی اثرانگشت، اندازه، شکل انگشت و بسیاری از خصوصیات دیگر مانند جریان خون در تأیید هویت لحاظ میشود. 4. پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید. امکان گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی برنامه در زمانهای دلخواه . این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است. این کد یک عدد ۳یا ۴رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.

دستگاه ساعت زنی ارزان

اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، صفحه اصلی میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید. لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب را از ما بخواهید. قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. یکی از مواردی که برای خریداران دستگاه حضور و غیاب اهمیت دارد، قیمت دستگاه ساعت زن است. این دستگاهها دارای یک دوربین هستند که از چهره افراد تصویر برداری کرده و آن را به صورت الگوهای رمزنگاری شده ذخیره میکند. ICE از سرویس ابری Azure Government استفاده میکند. استفاده از این دوربین ها دشوار می باشد. اگر در اطراف خانه شما اشیا یا وسایلی وجود داشته باشد این دوربین ها می توانند تصاویر را برای شما ثبت کنند و به عنوان هشدار به گوشی همراه شما ارسال کنند. تصویر صفحه مشخص شده را می توان با دوبار کلیک بر روی تاریخ هشدار در کنترل مانیتور پخش کرد. سپس یک نقشه از این نقاط ایجاد می کند این نقشه مختصات به عنوان بیومتریک آن فرد جهت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد. چند نوع از مستطیلها وجود دارند که میتوان برای استخراج ویژگیهای Haar مورد استفاده قرار داد.




|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: